Kaloni te përmbajtja

Politika e Rimbursimit

Cart

Your cart is empty

Politika e Rimbursimit

Politika e Kthimit dhe Ndërrimit të Dërgesave

Ne zëvendësojmë artikujt vetëm nëse janë defekt ose të dëmtuar. Nëse dëshironi të ndërroni produktin tuaj me të njëjtin produkt, ju lutemi na dërgoni email në info@kitbuildings.com

Për të kthyer produktet tuaja, ju lutemi na dërgoni email në info@kitbuildings.com dhe ne do t'ju kontaktojmë për t'ju informuar se ku ndodhet depoja më e afërt për kthim. Alternativisht, ne mund të organizojmë mbledhjen e produkteve që kthehen me kosto shtesë në varësi të vendndodhjes së mbledhjes.

Të gjitha kostot e dërgesës për kthimin e produktit(ve) nuk kthehen dhe do të mbulohen nga klienti. Nëse anuloni një porosi pasi ajo është dërguar, kostoja e dërgesës së kthimit do të zbritet nga rimbursimi juaj.

Koha që mund të marrë produkti i ndërruar për t'ju arritur mund të ndryshojë në varësi të disponueshmërisë së produktit dhe vendit ku dorëzohet produkti.

Ju lutemi sigurohuni të përdorni një shërbim dërgese të gjurmueshëm ose të blini sigurim dërgese. Kit Buildings nuk do të marrë përgjegjësi për ndonjë humbje ose dëmtim që mund të ndodhë gjatë dërgesës së kthimit.

Si mund të anuloj porosinë time?

Nëse dëshironi të anuloni porosinë tuaj, mund të na dërgoni email në info@kitbuildings.com. Nëse anuloni porosinë para se të dërgohet, do t'ju bëhet një rimbursim i plotë në mënyrën origjinale të pagesës që keni përdorur. Nëse anuloni porosinë pasi është dërguar, do të bëhet një rimbursim pasi të zbriten kostot e dërgesës dhe trajtimit që janë shkaktuar. Më shumë informacion rreth kostove të dërgesës dhe trajtimit përfshihen në Kushtet dhe Konditat e printuara në faturën tuaj.

Si mund të kthej porosinë time?

Një klient mund të nisë një kthim të produktit(ve) duke na shkruar dhe informuar në info@kitbuildings.com. Ju do të jeni të kualifikuar për një rimbursim të plotë nëse nisni një kthim brenda 14 ditëve nga marrja e produktit(ve). Rimbursimi do të nisë në mënyrën origjinale të pagesës sapo produktet të kthehen në depozitin tonë. Për të qenë i kualifikuar për kthim, produkti(t) duhet të jenë të papërdorur, në të njëjtën gjendje siç i keni marrë dhe në paketimin origjinal. Nëse produktet janë përdorur, ndryshuar ose modifikuar në ndonjë mënyrë, nuk do të jeni i kualifikuar për rimbursim ose ndërrim.

Ju mund të ktheni porosinë tuaj pas 14 ditëve nga marrja, nëse produkti(t) nuk janë përdorur, janë defekt ose nuk mund të përdoren. Megjithatë, sipas politikës sonë të kthimit, do të jeni të kualifikuar për rimbursim ose ndërrim vetëm nëse nisni një kthim brenda 30 ditëve nga blerja e produktit(ve). Kërkesa për kthim duhet të mbështetet nga një shpjegim dhe fotografi relevante që tregojnë gjendjen e produktit; produkti(t) duhet të jenë në paketimin origjinal.

Çfarë ndodh nëse marr një produkt defekt?

Nëse klienti merr mallra defekte, me fajin e provuar të prodhimit, Kit Buildings do të riparojë produktin defekt ose do të ofrojë një zëvendësim me të njëjtën vlerë. Megjithatë, duhet të nisni një kërkesë kthimi brenda 30 ditëve nga blerja e produktit. Për të qenë i kualifikuar për kthim, produkti(t) duhet të jenë të papërdorur, në të njëjtën gjendje siç i keni marrë dhe në paketimin origjinal. Ne do të kërkojmë një faturë ose dëshmi blerjeje për të përpunuar të gjitha kërkesat tuaja për kthim.

A do të jem i kualifikuar për rimbursim nëse kam marrë një produkt në ofertë?

Të gjitha produktet që janë në ofertë ose kanë çmim të zbritur nuk janë të kualifikuara për rimbursim, zëvendësim ose ndërrim, përveç nëse janë defekte.

Rimbursimet

Pasi klienti të ketë kthyer produktin(ët) dhe mallrat e kthyer të pranohen në depozitin tonë, ato do të inspektohen për të kontrolluar nëse janë të paprekura dhe të pa ndryshuara. Në varësi të gjendjes së produktit të marrë, Kit Buildings do të vendosë për një rimbursim të pjesshëm, të plotë ose asnjë. Ne do t'ju dërgojmë një email kur të marrim produktin(ët) që keni kthyer. Gjithashtu do t'ju njoftojmë për miratimin ose refuzimin e rimbursimit tuaj.

Sa kohë do të marrë për të marrë rimbursimin tim?

Pasi mallrat e kthyer të certifikohen si të pa ndryshuara gjatë inspektimit, rimbursimi juaj do të nisë në mënyrën origjinale të pagesës brenda 14 ditëve pune nga marrja e mallrave.

Çfarë ndodh nëse nuk kam marrë rimbursimin?

Nëse nuk keni marrë ende rimbursimin tuaj, ju lutemi sigurohuni të kontrolloni përsëri llogarinë tuaj bankare. Kontaktoni kompaninë tuaj të kartës së kreditit ose bankën, pasi shpesh ka një kohë përpunimi para se të publikohet një rimbursim.

Nëse keni ndërmarrë të gjitha këto hapa dhe ende nuk keni marrë rimbursimin, ju lutemi na kontaktoni në info@kitbuildings.com

Dorëzohet brenda 48 orëve*

*Në varësi të disponueshmërisë së stokut në momentin e blerjes.